Proiecte trasee de bicicleta prin Bucuresti

Asociatia “Bate Saua sa Priceapa Iapa” a incarcat pe portalul www.HartaVelo.ro traseul Transcentral Urban Bucuresti, aflat in studiu de fezabilitate si cei 70 kilometri de trasee de biciclete proiectate, urmand a intra in constructie din 2010, toate fiind marcate cu linie rosie. Vrem sa demonstram astfel ca in Bucuresti incep sa prinda radacini diferite noi proiecte care speram sa incurajeze din ce in ce mai mult utilizarea bicicletei in mediul urban. Pe masura ce acestea se vor materializa, le vom marca cu culoarea albastra. Iata lista noilor artere principale de-a lungul carora Administratia Strazilor Bucuresti intentioneaza sa traseze benzile de bicicleta pe trotuare (din pacate…) : Soseaua Mihai Bravu, Bulevardul Stefan cel Mare, Bd. Iancu de Hunedoara, Calea Dorobantilor, Calea 13 Septembrie, Bd. Ghencea, Str. Brasov, Str. Drumul Taberei, Str. Drumul Taberei, Soseaua Virtutii, Bd. Timisoara si Calea Crangasi.

Articole similare:

  1. Pe bicicleta prin Bucuresti Articol publicat online pe blogul lui Catalin Sturza si in...
  2. O zi pe bicicleta prin Bucuresti Asa cum am promis iata cum a decurs plimbarea pe...
  3. CU BICICLETA LA SCOALA 58 DIN BUCURESTI ANALIZA DESPRE UTILIZAREA MIJLOACELOR DE TRANSPORT SPRE / DE LA...
  4. Programul SAPTAMANII EUROPENE A MOBILITATII la Bucuresti Masa Rotunda : - Ziua: 22.09.2009 - Orele de desfasurare:...
  5. Rastel de biciclete in Piata Romana Au fost instalate doua rastele de biciclete in Piata Romana....

13 Responses to “Proiecte trasee de bicicleta prin Bucuresti”

  1. Jocuri Says:

    Asteptam cu mare interes constructia acesto piste, om vedea ce-o iesi si mai ales in cat timp

  2. echipament laborator Says:

    Din pacate, n-am vazut sa fie folosite prea des pistele.

  3. Dann Says:

    Din pacate nu sunt folosite deloc. In mod normal pietonii nu au voie sa circule pe aceste trasee, dar la noi in Bucuresti acestea fie sunt blocate de masini fie nu ai cum sa mergi deoarece este multa lume. Va mai trebui sa treaca ceva timp sa ne civilizam

  4. Mario Says:

    Asemenea piste ar fi de dorit in toate localitatile, nu numai in Bucuresti. Mai au si altii biciclete!

  5. Detectivi Timisoara Says:

    La ce trafic e pe la voi poate vor fi folosite in viitor, dar cum zicea si Dann mai trece ceva vreme pana cand ne mai civilizam.

  6. robert Says:

    oare se face ceva bun si in Romania? …. ramane de vazut

  7. Produse Naturiste Says:

    Interesant. Astept cu interes ca acest proiect sa devina realitate.

  8. Marius Says:

    Da Doamne!!! Dar cred ca vor renunta repede ca “nu au buget”.

  9. humidor Says:

    Deocamdata constat ca le strica pe cele deja facute, de exemplu Piata Romana – Piata Victoriei, astazi am fost in recunoastere

    Oricum, maine Pipa Club Bucuresti organizeaza cursa ciclopiparilor, pentru cei interesati, asteptam aplauze de la trecatori: http://forum.pipa-bucuresti.ro/viewtopic.php?f=26&t=1151

  10. Boxe Says:

    Multumesc pentru harta. Exact ceea ce imi trebuia. Din pacate nu este de ajuns aceasta harta pentru a putea circula in siguranta. Este foarte dificil sa circuli cu bicicleta in Bucuresti.

  11. Realizare site Says:

    Harta este foarte utila. Eu nu sunt bucurestean dar locuiesc de ceva vreme aici. La primavara stiu exact pe unde sa circul ca sa ajung in zonele care ma intereseaza. Nota 10 pentru cei care au realizat proiectul !

  12. Pieter Wieringa Says:

    What a great idea to expend the bicycle lanes! I was wondering though, what is happening to the existing lanes. The old lanes have become almost unusable now. Besides that, some of the lanes are poorly made and end in newspaper stands or car parking terrains.

    When I go to work, I can’t use the bicycle lanes because they are on the sidewalks, and the sidewalk is used by pedestrians (like Dann said). I hope that there will be better planning for the new lanes, otherwise it will be a waste of money.

    Last summer I came by bike to Romania from the Netherlands, and I noticed that many people use the bike in the country side in Banat, Oltenia and Muntenia. But the thing I want to point out is that nobody had a fancy mountain bike. Just the classic country side-bike, the heavy bike with big wheels and no gears. You know the bike that our grandparents used to have. Why don’t I see those in the centre of Bucharest, because those bikes are perfect for the city. They are strong and don’t have a lot of things on them, that can break. A simple and easy to repair bike, without gears. The city is flat anyway.

    To me it seems that many people don’t have a bike because they are ridiculously expensive (600 to 1500 lei), and not because there aren’t any bicycle lanes. I have seen these bikes change hands for 200 lei maximum.
    Instead of waiting for people to get civilized, we should get them interested in biking by offering cheap bikes, somehow. This in combination with bicycle lanes will have enormous positive change for the city in every aspect.

    What do you think?
    Scuzati-me, nu stiu limba romana foarte bine, dar te rog respunde in orce limbi.

  13. Cris Says:

    Interesant… sunt cuprinse drumuri care, pana acum, nu au beneficiat de facilitati pentru biciclete. Din pacate va fi construit ca pana acum, adica cu dezinteres pentru o reala folosinta. Si, bineinteles, cu mult mai multi bani decat ar trebui. Dar nu-i nimic… atunci cand merg cu copilul la scoala pe biciclete dimineata, m-am obisnuit sa fiu injurat de catre pietoni, automobilisti, latrat de caini si sufocat de mizeria din aer.
    Pana la urma chiar nu este nimic de facut pentru o viata mai simpla, nu?…
    Asteptam drumurile noi de biciclete…

Leave a Reply